Stadsquiz Huissen

Stadsquiz Huissen Rotary Club Arnhem Huissen

Stadsquiz Huissen

De 4e editie van de Stadsquiz Huissen heeft plaats gevonden op vrijdagavond 26 oktober 2018. Eén week later, op 2 november, vindt de feestelijke uitslagenavond in De Buitenpoort plaats.

Het was fijn, dat na de succesvolle editie 2016, de Stadsquiz Huissen in 2018 weer heeft plaatsgevonden. Het jaar 2016 is een jaar van bezinning geweest, waarin we de tijd hebben genomen om na te denken over de toekomst van de Stadsquiz Huissen. Onze belangrijkste conclusie is, dat de stadsquiz een eigen plaats heeft veroverd binnen het scala aan Huissense hoogtijdagen en dat het van meerwaarde voor de Huissense gemeenschap is om de quiz te continueren. Het Huissens Dictee is in de stadsquiz opgenomen.

Na drie edities is er een vaste kern van enthousiaste teams ontstaan die aan de Stadsquiz meedoet. Dit is dé reden om met vol enthousiasme door te gaan met het organiseren van de Stadsquiz.

Wel hebben wij moeten constateren, dat het jaarlijks organiseren van de quiz, zowel voor deelnemers als voor organisatoren, veel inspanning vraagt. Dit heeft geleid tot twee aanpassingen:

De Huissense Stadsquiz wordt een biënnale; een tweejaarlijks evenement.

Wij hebben de organisatie versterkt door samenwerking te zoeken met derden.

Laatstgenoemde aanpassing is tevens bedoeld om de quiz hechter te verankeren in de Huissense gemeenschap. We gaan daartoe samenwerken met een afvaardiging van Scouting Dannenburcht, deze maakt vanaf de 2018-editie deel uit van het kernteam dat de Stadsquiz voorbereidt.

Het inschrijfformulier vindt u op iedere pagina van de website: www.stadsquizhuissen.nl

Wij rekenen op uw deelname!

Rotary Club Arnhem-Huissen en Scouting Dannenburcht