Rotary Assen en Rotary Assen Noord steunen het Hospice

Henk Ploegmakers namens het Hospice, Feije Dijksterhuis namens Rotary Assen en Agnes Klinkenberg namens Rotary Assen Noord

Hospice krijgt nieuwe televisies van Rotaryclubs

De twee Asser Rotaryclubs hebben het bestuur van hospice Het Alteveer in Assen verrast met een cheque voor televisies in alle nieuwe gastenkamers. Op donderdag 3 februari zijn de schermen overhandigd. Het hospice is erg blij met deze gift. ‘Zo’n mooi bedrag helpt ons om het verblijf van onze gasten en hun naasten zo goed en aangenaam mogelijk te maken.’

Hospice Het Alteveer
In Assen is aan de Ter Aardseweg een nieuw hospice gebouwd. Alles is erop gericht om de gasten een huiselijke plek te bieden voor de laatste levensfase. Bijna net als thuis. Op 11 februari 2022 is de officiële opening van het nieuwe bijna-thuis-huis.

Rotary
De leden van Rotary Assen en Assen-Noord hebben in de laatste maanden van 2021 wijn verkocht. Er is met deze wijnactie een bedrag van maar liefst € 4.000 opgehaald. Rotary zet zich graag in voor mooie lokale initiatieven zoals de zorg die hospice Het Alteveer biedt.