Lidmaatschap

C:\Users\gerrit\Documents\DATA Jan09\GJS\Rotary\Rotary logo yellow.tif

Rotary – Club Barchem

Lid worden van Rotary

Wil je lid worden van Rotary Barchem?

Die mogelijkheid is er zeker! Kom bij ons om vriendschappen op te bouwen, van elkaar te leren je talenten aan te spreken en je handen uit de mouwen te steken om anderen te helpen. Wij zijn namelijk altijd op zoek naar gemotiveerde leden om onze club te versterken. Stuur daarvoor een mailbericht naar onze secretaris en vermeldt daarin naast uw naw-gegevens ook wat over uzelf (bijv. geboortedatum, gezinsituatie, werkomgeving en uw motivatie om lid van onze club te willen worden). De secretaris neemt dan contact met u op en zorgt er dan voor dat u op korte termijn wordt voorgedragen aan de leden. Bij een positieve reactie vanuit de leden (ja, er geldt een ballotageregeling) benaderen wij u voor een kennismakingsgesprek.

Reageer hier