Open clubbijeenkomst 5 april

C:\Users\Algemeen\Documents\Lia - algemeen\Rotary\Secretaris LJ 2015-\Activiteiten\2022-04-05 Open Clubbijeenkomst\3. Week van de Open Clubbijeenkomsten.jpg

Kom kennismaken met

Rotaryclub Bathmen de Schipbeek

Rotaryclub Bathmen de Schipbeek nodigt iedereen uit tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten. Voor onze club is dat op dinsdag 5 april. Met onze open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service aboveSelf’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action, aanpakkers dus. Lid zijn van Rotary betekent dat je iets van jezelf geeft en dienstbaar bent. Wij zetten ons in voor goede doelen in onze regio, maar ook ver daarbuiten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotary Clubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om grote uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

Daarnaast wisselen we onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak vormen we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Onze club heeft leden uit Bathmen, Holten, Markelo en omgeving: het stroomgebied van de Schipbeek dus.

Open clubbijeenkomst

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst in Restaurant Loo, Bettinkdijk 2 in Loo. De ontvangst is vanaf 19.00 uur, de bijeenkomst begint om 19.30 uur. We laten je graag kennismaken met Rotary en onze club waarbij diverse leden aan het woord komen om te vertellen over onze activiteiten.De bijeenkomst is om 21.00 uur afgelopen. De deelname aan deze open clubbijeenkomst is gratis.

Aanmelden kan tot zondag 3 april via het mailadres: secretariaat@rcbathmen.nlof een appje of telefoontje naar Lia Jager, tel. 06-22877603.

Meer informatie over Rotary kun je vinden op www.rotary.nl of www.rotary.nl/bathmendeschipbeek

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­