info Kerstwensboom

KERST-WENS-BOOMAfbeelding met tekst, illustratie

Automatisch gegenereerde beschrijving

Sinds vorige week staat er weer een prachtig verlichte kerstboom op de Brink in Bathmen.En dit jaar zal de boom worden gevuld met nog meer lichtpuntjes!
Rotary club Bathmen de Schipbeek mag de Kerst engeltjes en -ballen van haar Kerst- Wens-Boom actie in deze boom hangen. En dat doen we maar al te graag! Doet u mee?
De actie is voor alle inwoners van Bathmen. Iedereen mag een wens doen en iedereen krijgt de kans iets voor een ander te doen. U kunt als volgt meedoen:
- Doe een wens door de ‘kerstbal’ in te vullen. Noem daarbij geen namen! U kunt een wens doen voor uzelf, maar ook voor een ander. In beide gevallen vermeld u uw naam, email en telefoonnummer in de balk onder de afbeeldingen. Of:
- Vervul een wens door de ‘engel’ in te vullen. U kunt daarbij aan van alles denken wat u voor een ander kunt doen: een keer met iemand wandelen, fietsen, een ‘online’ concertje aanbieden, koken. Alles wel ‘Corona’ veilig natuurlijk. Heeft u meerdere wensen of wilt u meerdere wensen vervullen, op onze site www.rotary.nl/bathmendeschipbeek kunt u de flyer met kerstbal en engel downloaden.

Uw ingevulde formulier met bal of engel kunt u tot 21 december inleveren in de daarvoor bestemde bus bij Cultuurhuus Braakhekke. In ’t Dijkhuis staat een bus speciaal voor haar inwoners. Alle kerstballen en engelen worden in gescand en klaargemaakt. Op dinsdagavond 21 december hangen we de ballen en engelen in de boom op de Brink, u bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Meer hierover is binnenkort te lezen op Facebook.De contactinformatie die we van u vragen hangen we natuurlijk NIET in de boom. Die behandelen we vertrouwelijk en vernietigen we direct na het afronden van de actie.

Wij zullen, in de week na de kerstdagen, de wensen en diensten matchen. De niet gekoppelde ‘engelen’ worden vervolgens op onze site en op Facebook gedeeld. U kunt dan een ‘engel’ voor uzelf of iemand anders aanvragen. Wij doen ons best om alle wensen te koppelen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan nemen wij contact met u op.

Dit clubjaar ondersteunen wij met onze RotaryclubTamar Goossens, een jonge, uit Bathmen afkomstige arts in Uganda en haar Stichting de ‘Rob-Foundation’ met verschillende acties en hand- en span diensten. Wij willen dan ook van de gelegenheid gebruik maken om een stukje fundraising aan deze actie te koppelen. Misschien wilt u uw engel of bal in een envelopje doen en hier een kleine bijdrage voor The Rob Foundation bijvoegen? Een bedragje noteren bij uw gegevens zodat wij een “tikkie” kunnen sturen is ook een mogelijkheid. Namens Tamar en al ‘haar’ kinderen: alvast hartelijk dank!
Het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op haar site: www.therobfoundation.nl Wij zijn enorm onder de indruk van de manier waarop zij belangeloosomkijkt naar vele anderen. Een mooi voorbeeld!

Wij denken met deze actie heel veel mensen blij te maken, zowel in ons eigen Bathmen als in Uganda waar heel veel kinderen afhankelijk zijn van de zorg van Tamar met haar Rob-Foundation. Is dat geen prachtige gedachte in deze Kerstdagen?

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met boom, buiten, persoon, staand