Kinderdroomdag

Rotaryclub Bladel, Reusel-De Mierden bezorgt Kempische kinderen een onvergetelijke dag!

Steeds meer gezinnen zijn de dupe van de economische problemen in Nederland. Veel van hen leven daardoor onder het bestaansminimum. Gelukkig zijn er in de Kempen instellingen die deze gezinnen allerlei noodzakelijke basisvoorzieningen kunnen bieden. Voor extraatjes hebben instellingen als de Voedselbank en Stichting Leergeld helaas geen geld. Kinderen uit deze gezinnen bijvoorbeeld een pretpark laten bezoeken zit er niet in. En zou ieder Kempisch kind niet tenminste één keer in zijn jeugd een pretpark moeten kunnen bezoeken?

Ontspannen en onbezorgde dag in een pretpark

Juist kinderen uit deze gezinnen hebben zo'n onbezorgde dag hard nodig. Dagelijks voelen zij de stress van hun ouders omdat er onvoldoende geld is om een kapotte wasmachine of fiets te kunnen repareren. Met de opbrengst van de Kempenrally 2012 trakteert Rotaryclub Bladel, Reusel–De Mierden kinderen van minima op een dagje uit. Kinderen wiens ouders een dagje naar een pretpark niet kunnen betalen.

Vrij en onbekommerd genieten voor 150 kinderen

Voor 150 kinderen en één ouder per gezin verzorgt Rotaryclub Bladel, Reusel-De Mierden de toegangskaartjes voor een pretpark, de busreis van de Kempen naar het pretpark én de innerlijke mens. De leden van de Rotaryclub hebben de kinderen en hun ouders daarmee een onvergetelijke dag bezorgd. Een dag waarop ze vrij en onbekommerd hebben kunnen genieten van wat voor zoveel kinderen vanzelfsprekende pret is.