Goede Doelen

SNKP Bolivia

LunetZorg; de Beleeftuin

De WensAmbulance

Betekenis voor de mensen in de Kempen

We willen iets betekenen voor mensen in de Kempen die dat het hardst nodig hebben. Zo steunde onze Rotaryclub de Voedselbank Bladel met de aanschaf van een nieuwe bus en konden wij Stichting Leergeld  in 2011 een cheque overhandigen van € 20.000,--. Met dat geld waren veel Kempische kinderen geholpen.

Handen uit de mouwen

Maar het gaat niet alleen om inzamelen en doneren van geld. Jaarlijks organiseren wij voor bewoners van verschillende verzorgingshuizen in de Kempen een Muziekmiddag waar enkele honderden mensen op afkomen. Bedrijven en organisaties op zoek naar een origineel eindejaarsgeschenk voor personeel of relaties bestellen bij ons feestelijke Bubbelboxen, met de opbrengst daarvan dragen we bij aan de Rotary Rode Kruis Boottocht van Rotary Son en Breugel. Bij gezinnen die in de donkere decembermaand een steuntje in de rug kunnen gebruiken laten wij Kerstpakketten bezorgen.