Gedenkwaardige happening. We doen het weer in 2024

De Kempenrally: Een gezellige en mooie tourrit

Inmiddels een traditie in de Kempen. De Kempenrally georganiseerd door onze club, Rotary Bladel, Reusel – de Mierden in samenwerking met Rotary Eersel. Enthousiaste berijders van bijzondere, gewone en ongewone voertuigen doorkruisen de Nederlandse en Belgische Kempen. Een fantastische rit door de mooiste plekjes. Tussendoor…. vermakelijke bekwaamheidsproeven, bijzondere locaties voor een welverdiende pauze en een afsluiting om niet te vergeten. Geen oldtimerrit maar een alltimerrit. Dit alles voor het goede doel.

12 juni was het zoveer. Een gedenkwaardige rits is het geworden. De opbrengst is gedoneerd aan de Stichting Hartekind omdat we alle kinderen een goed hart gunnen.: http://www.kempenrally.nl

Wilt u als sponsor niet ontbreken in dit evenement ?. Meldt u zich aan. Onze hoofdsponsor dit jaar danken we alvast:

Prowork. In 2024 gaan we het weer organiseren.