€ 4.100 voor daklozenopvang Johannes XXIII

Mooie opbrengst 17e Rotary bridgedrive

De bridgedrive die Rotaryclub Boxtel-Oirschot-Haaren afgelopen zaterdag in het VMBO-College organiseerde was met 70 paren niet helemaal volgeboekt, maar het enthousiasme onder de spelers was er niet minder om. Zo’n kleine 30 leden en oud-leden van de club waren de hele dag in de weer om niet alleen het bridgen maar ook de drankvoorziening en de lunch weer in goede banen te leiden. Aan de reacties van de deelnemers was af te leiden dat dat alles zeer op prijs werd gesteld. Ook dit jaar was er een loterij met prachtig prijzen met als hoofdprijs een oranje gekleurde Rabo-fiets.

Het belangrijkste moment van de dag was toch wel de bekendmaking van de opbrengst.

Voorzitter Perke Boeijen was trots dat hij namens alle deelnemers aan Guiseppe Pierpaolo Flesia, de gastheer van het familiehuis in Liempde, een cheque van € 4.100 kon overhandigen. Het bedrag zal worden besteed aan de inrichting van de accomodatie. In dit gastvrije onderkomen vinden mannen en vrouwen tusen de 22 en 60 zonder eigen woonruimte, werk of familie en vaak met grote maatschappelijke problemen, een warm onderkomen. En ondersteuning op weg naar en betere toekomst.