Rotary club Breda

Het centrum van Breda

Rotary Club Breda

Rotary Club Breda is opgericht op 12 mei 1932 en behoort hiermee tot een van de oudere clubs van Nederland. Rotary Club Breda heeft dan ook aan de basis gestaan van de verdere ontwikkeling van Rotary Clubs in Brabant en Zeeland. Inmiddels telt onze club zo’n 60 leden. Rotary Club Breda is een gemengde club die wekelijks op maandag vergadert in restaurant Ingenhousz.

Inmiddels ruim 90 jaren jong is Rotary Club Breda een actieve club met aandacht voor alle geledingen binnen de maatschappij. De onderlinge avonden kenmerken zich door lezingen, discussie en vriendschap. Rotary Club Breda organiseert meerdere evenementen per jaar, zowel op het vlak van fundraising als inzet van haar netwerk voor specifieke doelgroepen.