Marianne van Iterson in het zonnetje

Marianne van Iterson in het zonnetje!

Tijdens de fellowship-avond op woensdag 29 mei 2013, waarop onze wellicht wat vervaagde kennis van de etiquette met veel gevoel voor details weer werd opgefrist, werd Marianne van Iterson door de Gouverneur van ons district, Trudie Siegerink in het zonnetje gezet.

Samen met Frank van der Heijden, voorzitter van de District 1570 Rotary Foundation, was zij deze avond in Werkhoven om haar het Paul Harris insigne, bij bevordering (want zij had er al een) en dus voorzien van een saffier, op te spelden. In zijn toespraak memoreert Frank, Voorzitter van de Foundation in ons District, Marianne’s langjarige inzet voor de aan de Foundation gerelateerde activiteiten. Afgelopen zaterdag was er een bijeenkomst, waar mensen, die actief zijn in Rotarydistrictsverband in het zonnetje gezet zijn. Omdat ons aller Marianne was daar niet bij kon zijn, waren Trudie en Frank op deze avond maar naar Werkhoven gekomen. In haar dankwoord zegt Marianne, toch wat beduusd over wat haar nu overkomt, dat zij het altijd met veel plezier gedaan heeft en dat zij heel blij is met dit eerbetoon. Janneke spreekt ook nog met waarderende woorden haar dank uit naar Marianne en schenkt haar namens ons allen een bos bloemen.