NL Doet bij Dier en Wij

ODIJK - Op vrijdag 15 en zaterdag 16 maart 2013 doet kinderboerderij Dier en Wij in Odijk mee aan NL Doet. Op vrijdag wordt er gestart met onderhoud, schoonmaak en schilderwerk door een groep collega's en maatschappelijk stagiaires van het Christelijk Lyceum Zeist. Op zaterdag worden de eerste voorbereidende werkzaamheden verricht voor het plaatsen van een nieuw kippenhok.

De Rotary Club Bunnik heeft aangeboden een nieuw hok te ontwerpen, bouwen en financieren, samen met NL Doet. De kinderboerderij is erg blij met de inzet van de Rotary. Heeft u interesse om de kinderboerderij te helpen met voeren of als beheerder? Neem dan contact op met Sicco Roukema 030-6565666 of dierenwij@gmail.com. Uw hulp is meer dan welkom.

Uit ’t Groentje – Bunniks Nieuws van 13 maart 2013