Anne Frankschool weer het hoogste resultaat!

Wandelen voor Water

Hoge sponsoropbrengst in Bunnik

Foto: Edward Mac Gillavry

BUNNIK - Op 23 maart deden in Bunnik, Odijk en Werkhoven vijf basisscholen mee aan de actie Wandelen voor Water. Leerlingen van de groepen 7 en 8 van De Werkhof, Dr. Delteykschool, de St. Nicolaasschool, de Beurthonk en de Anne Frankschool haalden samen een bedrag van € 6.350.- sponsorgeld op. Stichting Aqua for All verhoogt het bedrag nog eens met 50%, zodat voor waterprojecten in Bangladesh € 9.525.- beschikbaar komt. Groep 8 van de Anne Frankschool was dit jaar weer de groep met het beste resultaat. Ze behaalden een bedrag van € 1.638.-, ofwel € 68.- per leerling, landelijk gezien een zeer hoge score. Door Reinier Geers van de organiserende Rotary Club Bunnik werden groep 8 en hun leerkracht Arjan Deuzeman afgelopen donderdag daarvoor in het zonnetje gezet.