Marga Bult komt naar de Seniorenmiddag van Rotary Cub Bunnik

Feestelijke middag voor senioren met Marga Bult

Op zaterdag 20 oktober 2018 organiseert Rotary Club Bunnik de bekende feestelijke middag voor senioren in Studio A12, Schoudermantel 52 in Bunnik. De jaarlijkse gebeurtenis wordt deze keer opgeluisterd door zangeres Marga Bult. Brothers Horeca Groep stelt belangeloos de zaal ter beschikking en de middag wordt ondersteund door de lokale middenstand.

Marga Bult

In 1987 vertegenwoordigde Marga Bult Nederland onder het pseudoniem Marcha op het Eurovisie Songfestival met het lied Rechtop in de wind. In 2000 vormde ze samen met Sandra Reemer en Maggie MacNeal de Dutch-Diva's. In 2007 ging het trio opnieuw de theaters in met een musical voor De Zonnebloem. In 2014 werd Marga door Alzheimer Nederland gevraagd hun ambassadeur te worden. Met haar verpleegkundige opleiding, ervaringen opgedaan met haar eigen vader en vele andere Alzheimer (demente) patiënten, zette zij zich in als presentator en dagvoorzitter tijdens de Alzheimer-inloop cafés en congressen met o.a. Prof. Dr. Erik Scherder. Drie jaar geleden begon zij met haar muzikale show 'Zoek de zon op' die zij ook in Bunnik zal presenteren.

Toegangskaarten

De middag is bedoeld voor senioren (65+) van Zorgcentrum Bunninchem, bewoners van de aanleunwoningen, deelnemers aan Senioren Activiteiten Bunnik en overige senioren in de gemeente Bunnik. De toegangskaarten zijn gratis, maar moeten wel besteld worden. Zonder kaartje kunt u niet aan de middag deelnemen. Als u afhankelijk bent van begeleiding moet u een extra kaartje voor de begeleider bestellen. Deelnemers van Senioren Activiteiten kunnen zich bij de activiteitenbegeleiders aanmelden. De kaartjes worden ook door deze begeleiders uitgereikt. Overige senioren kunnen zich tot en met 17 oktober opgeven bij Lilianne Geenen, 06-50263909 of lgeenen@hotmail.com. Het aantal kaarten is gelimiteerd, dus op=op. Als u zich opgeeft, rekenen we erop dat u ook echt komt. We willen anderen niet teleurstellen!

Als u niet zelfstandig naar Studio A12 kunt komen, dan kunt u bij uw opgave verzoeken om vervoer. De middag in Studio A12 begint om 14:30 uur, de zaal is open vanaf 13:30 uur. Het optreden van Marga Bult is van 14:30 tot 16:00 uur, onderbroken door een pauze. In de pauze wordt een drankje aangeboden en is er een loterij. Het nummer van uw kaartje is uw lotnummer!