Stageverslag Valli Valenta

Valli heeft stage opdracht voltooid en is ervaring rijker!

lucasvalenti

Lukas Valenta (Valli) begint zijn inleiding van zijn stageverslag met: “In de periode van 16 juni tot 2 september 2012 heb ik in de Nederlandse stad Bunnik/Utrecht deelgenomen aan het elf weken durende stage-programma binnen “new generations exchange” georganiseerd door Rotary Bunnik in samenwerking met de vakgroep Neerlandistiek in Olomouc, Tsjechië”.

Valli met zijn stagegenoten Denisa Vobořilová en Bára Melichárková. (Foto André de Prouw)

Vervolgens volgt er een uitstekend (Nederlands!) geschreven verslag over zijn ervaringen bij het botenverhuurbedrijf en de verschillende gastgezinnen die hem gastvrij hebben ontvangen. Valli concludeert aan het eind van zijn verslag dat hij een prachtige ervaring rijker is en in de Nederlandse taal sprongen vooruit is gegaan. (Klik hier voor het volledige verslag)