Inwoners van Bunnik bedankt !

BUNNIK – Rotary Club Bunnik verkocht tijdens de afgelopen Bunnik Fair participaties van € 5,-- voor de aanschaf van een Shelterbox. De totale opbrengst van de dag bedroeg € 1.020,--, waardoor de club in elk geval één Shelterbox kan aanschaffen en er een startbedrag is voor een tweede. Met dank aan allen die afgelopen zaterdag participaties in de Shelterbox gekocht hebben!

Een Shelterbox is een door Rotary International ontwikkelde tijdelijke behuizing voor een gehele familie gedurende langere tijd. De Shelterboxen worden naar gebieden gestuurd die bijvoorbeeld zijn getroffen door een aardbeving of overstroming. Vele tienduizenden van deze boxen hebben tot nu toe hun weg gevonden over de hele wereld.

Burgemeester Hans Martin Ostendorp kocht aan het begin van de Bunnik Fair de eerste participatie met nummer 001. Aan het einde van de fair waren er iets meer dan 200 verkocht, ruim voldoende om de eerste Shelterbox van de inwoners van Bunnik aan te schaffen. Het nummer van de box zal over zo’n zes weken bekend zijn en gepubliceerd worden op de website van de club: www.rotary.nl/bunnik Met dat nummer kan de reis van deze Shelterbox over de wereld gevolgd worden op www.shelterbox.nl (Foto André de Prouw)