Ronnie Tober in Brothers. In één woord geweldig! Het Groentje

In één woord geweldig!

Ronnie Tober in Brothers

BUNNIK / WIJK BIJ DUURSTEDE – Zaterdagmiddag 26 oktober organiseerden de Rotary Clubs Bunnik en Wijk bij Duurstede het jaarlijkse seniorenuitje in discotheek Brothers. Het werd een fantastische middag met de 68-jarige artiest. Wat een dynamiek!

Ronnie Tober kreeg de stampvolle zaal volledig mee met zijn overbekende songs. Zoals liedjes van zijn nieuwste album ‘Ronnie Tober & Friends’ of klassiekers als ‘I did it my way’ en ‘Red roses for a blue lady’. Om maar niet te spreken van zijn hit uit 1971 ‘Breng die rozen naar Sandra’.

De belangstelling van de senioren voor de middag was enorm. Er waren ook flinke delegaties uit Zorgcentrum Bunninchem en het Ewout en Elisabeth Gasthuis in Wijk bij Duurstede. De Rotaryleden uit Wijk zorgden voor een touringcar en in Bunnik werden twee ritten verzorgd met de eigen rolstoelbus van Bunninchem. Het was duidelijk te merken dat de senioren in een opperbeste stemming weer naar huis gingen. Tekst: Edward Mac Gillavry.