Snoeien op het Fort Rijnauwen 2017

Rotary Club Bunnik gaat weer snoeien

Help een handje mee

Ieder jaar gaan de leden van Rotary Club Bunnik snoeien op het Fort bij Rijnauwen. Op aanwijzen van de boswachter wordt de opgeschoten begroeiing aan de oostelijke helling afgezaagd en geknipt. Dit jaar is het snoeien op zaterdagmiddag 18 februari.

Vele handen maken het werk licht. Daarom nodigt Rotary Club Bunnik u uit om ons een handje te komen helpen. Voor zagen, knipscharen en handschoenen wordt gezorgd. Neem laarzen of stevige schoenen en (voor het geval dat) regenkleding mee. We gaan de 18e aan het werk van 13:00 tot 16:00 uur. Rond 13:00 uur is de poort van het fort aan de Vossegatsedijk 5 in Bunnik geopend. We sluiten de middag af met een hapje en een drankje.

Zin in een middagje werken in de natuur? U bent van harte welkom. U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen naar rcbunnik@gmail.com Wees er snel bij, want er is wel een beperking aan het aantal deelnemers.