Bunnikse Senioren met Ronnie Tober

Ronnie Tober was weer geweldig

Zo’n 240 senioren uit Bunnik en Wijk bij Duurstede genoten zaterdagmiddag 21 oktober bij Brothers van het optreden van Ronnie Tober. Hij is geen onbekende bij de jaarlijkse seniorenmiddag in Brothers, mogelijk gemaakt door Rotary Club Bunnik.

De senioren in de zaal werden in de stemming gebracht door accordeoniste Geertje den Ouden. Ronnie Tober werd aangekondigd door locoburgemeester Jorrit Eijbersen. Daarna nam Tober de zaal over en hoe! De nu 72-jarige zanger viert volgend jaar zijn 55-jarig jubileum als artiest. Hij weet als geen ander sfeer te scheppen en de mensen in dezaal te betrekken. Herkenbare liedjes als ‘Breng die rozen naar Sandra’ en ‘Ik vind je geweldig’ werden afgewisseld met Engelstalige evergreens als ‘I did it my way’, ‘We’ll meet again’ en ‘You never walk alone’. Hij kreeg de dames van Rotary Club Bunnik mee in een heftige polonaise door de zaal.

In de pauze waren er de traditionele advocaatjes met slagroom, maar ook bitterballen beschikbaar gesteld door Albert Heijn Bunnik. Aan het einde van de voorstelling vroeg Ronnie Tober alle vrijwilligers van de Rotary naar voren te komen. Ze ontvingen van het publiek een daverend applaus als waardering voor de inzet. De Rotary Club Bunnik kan terugkijken op een geslaagde middag waar door de aanwezigen enorm van is genoten. En natuurlijk dankt de club Brothers Horeca Groep voor het ook dit jaar weer geheel belangeloos beschikbaar stellen van de zaal en de inzet van medewerkers.

Foto’s André de Prouw