Vrienden van de Rally

Vrienden van de Rotary Classic Car Rally

April 2010

De Rotary Club Bussum organiseert op 29 mei 2010 alweer voor de 7e keer de Rotary Classic Car Rally, een prachtige rit voor klassieke auto’s van minmaal 25 jaar oud.

De rit voert dit jaar van kasteel Doddendael via kasteel Ammersoyen naar kasteel de Haar.

Natuurlijk nemen we niet de kortste en gemakkelijkste route, maar is het ook dit jaar weer een pittige rally volgens een aantal kaartlees-systemen zoals bolletje/pijltje, kaartfragmenten met punten en natuurlijk is er een aantal geheime stempelposten.

De opbrengst van deze rally gaat naar een goed doel; de stichting AARDBEESIE welke zich inzet voor de pasgeboren kinderen die te maken krijgen met hemangiomen of aardbeivlekken. Ons specifieke doel is de stichting te helpen met het opzetten van een weefselbank, die nodig is bij het onderzoek naar de oorzaak van het ontstaan van dit verschijnsel bij zeer jonge kinderen.

Naast de bijdrage van de meerijdende equipes, een grote groep vrijwilligers én een aantal sponsoren zijn we op zoek naar mensen en bedrijven die sympathie hebben met het goede doel of zich verbonden voelen met mensen die zich willen inzetten voor anderen in de samenleving en daar ook een bijdrage aan willen leveren.

In het routeboek hebben we voor dat doel een pagina gereserveerd: de Vrienden van de RCCR.

Uw bedrijfslogo of uw naam wordt in deze pagina opgenomen tegen een vergoeding van € 150,=.

Vrienden van de RCCR ontvangen naast een exemplaar van het routeboek tevens het officiële Rotary Classic Car Rally poloshirt in de door hen gewenste maat.

Uiteraard houden we de Vrienden van de RCCR op de hoogte van de uitslag van de wedstrijd en krijgen zij de foto’s van de diverse categorie winnaars per mail toegestuurd.

Wat moet u doen om Vriend van de RCCR te worden? :

Stuur een mailtje naar classicrally@live.nl met uw gegevens, de hoogte van uw bijdrage en uw eventuele bedrijfslogo en maak uw bijdrage over op rekening 37 22 22 986 ten name van stichting RCCR te Bussum.

Wij zorgen dan dat u opgenomen wordt in de vriendenclub en dragen verder zorg voor uw vermelding in het routeboek.

U steunt de stichting AARDBEESIE en helpt ons deze rally tot een onvergetelijk succes te maken!

Met vriendelijke groet,

namens Stichting Rotary Classic Car Rally