Opbrengst Bridgedrive 2016

Bridgedrive 2016

Bridgen voor het goede doel

Rotaryclub Cuijk~Maaskant heeft 20 februari voor de 35e keer de Rotary bridgedrive georganiseerd voor het goede doel. Dit jaar is de opbrengst van 9000 euro voor stichting ‘Doe Je Mee’. Deze stichting uit Boxmeer wil kinderen van 2 tot 15 jaar in de regio inspireren en verbinden door middel van een rijk aanbod van sport en cultuur, zowel tijdens als na schooltijd.

In het bedrijfsrestaurant van Nutreco in Boxmeer speelde ruim tachtig bridgeparen. De prijzen en de sponsoringen zijn onder andere beschikbaar gesteld door de leden van de Rotary en het bedrijfsleven. Deelnemers aan deze bridgedrive ontvingen een gratis lot en maakte kans op een bronssculptuur, aangeboden door kunstenaar Rob van den Broek.