opbrenst bridgedrive 2019 voor een duofiets

Duofiets voor Symfonie overhandigd.

C:\Users\bonki_000\Dropbox\Rotary\duofiets3.JPGC:\Users\bonki_000\Dropbox\Rotary\duofiets2.JPGIn het voorjaar van 2019 heeft de Rotaryclub Cuijk~Maaskant haar jaarlijkse bridgedrive georganiseerd. Het Elzendaalcollege had de aula aan de stationsweg te Boxmeer ter beschikking gesteld om voor een 80-tal bridgeparen een gezellige middag mogelijk te maken. Mooie prijzen waren er te winnen voor de beste paren. Door het inschrijfgeld, verkoop kan consumpties en natuurlijk door sponsoring van bedrijven kon een mooi bedrag opgehaald worden voor het goede doel. Dit jaar was de inzet om een zogenaamde Duofiets te schenken aan Pantein Symfonie. En dat is gelukt. Onlangs kon de Duofiets overhandigd worden. De duofiets maakt het mogelijk om voor minder mobiele mensen een leuke uitje te maken. Omdat de 2 personen naast elkaar op de fiets kunnen zitten, is het ritje ook een sociaal gebeuren. Er kan ook op minder hoge snelheid een veilig ritje gemaakt worden.

Rotaryclub Cuijk~Maaskant is een enthousiaste groep van een 40 tal mensen die wekelijks bij mekaar komen en hun kennis en kunde inzetten om de wereld een klein beetje beter te maken. Zij organiseren meerdere activiteiten per jaar om geld op te halen voor het goede doel. Eind dit jaar zal er voor het eerst de Santarun Boxmeer georganiseerd gaan worden. Op zondag 22 december zullen vele kerstmannen een ludieke ronde maken door het centrum van Boxmeer. Kijk op https://boxmeer.rotarysantarun.nl voor meer informatie.