NIEUWSBRIEF November 2016 Zuidoost Nederland (District 1550)

November: Al 32 clubs heb ik mogen bezoeken en ik kijk met heel veel plezier uit naar de volgende 43!

Nieuws :

ROTARY HELPT!

Jawel hoor, de billboards langs de snelweg bij Empel(Den Bosch) Den Haag en Zwolle, zijn geplaatst en staan trots ons goede werk te verkondigen.

De actie staat op www.rotary.nl aangekondigd. Daar kunnen geïnteresseerden ook de banner downloaden.

Voor jullie club(web)site, twitter- of facebook- accounts:

kun je linken naar www.rotary.nl voor meer informatie. En natuurlijk ook naar www.rotaryhelpt.nl , deze website is nu actief.

De reclameborden  “Rotary helpt mensen” worden  vanaf a.s. zondag 6 november verhangen.

Ze komen dan twee weken lang op de volgende plaatsen:

-

A4 bij Schiphol, richting Den Haag. Dit is precies op de grens van de districten Noord Holland en Zuid Holland  Prachtige plek met veel verkeer!

-

A27-A15 bij Gorinchem richting Breda. District Zuidwest Nederland J Veel files, veel aandacht!

-

A76 Geleen Heerlen, richting Heerlen District Zuidoost-Nederland J Kunnen onze Duitse en Belgische vrienden ook meekijken!

END Polio Now Tulip

De vaart zit er goed in met de verkoop;

Totaal Nederland staat op 7371 doosjes.
Wij staan(nog) derde achter:

District 1590 Noordoost Nederland 1584 doosjes

District 1600 Middenwest Nederland 1574

en wij:

1043 doosjes. Kom mensen we doen er nog ’n paar bij hè?

Ik hoor dat er al clubs zijn die in hun gemeente een rotonde hebben vol geplant!

Vacatures
Allereerst het goede nieuws: Ons District heeft de komende 3 jaar weer een (uitvoerend)Secretaris: De Heer Wim Fijten van de club Deurne-Asten-Someren.
Wim is op herhaling, hij deed dat ook in 2008/2009.
Ook de Districts Redacteur voor het Rotary magazine is voorlopig in voorzien: Maarten Bonnemaijers (RC Roermond) Hij zoekt nog ’n maatje in het Rivierengebied!

Informatie

Job Rotary wordt in heel wat clubs zeer actief bedreven. Het past ook prima in het profiel van onze clubs door de grote verscheidenheid aan (hoog kwalitatieve) beroepen.
De clubs die er ook meer info over willen, krijgen graag bezoek van een van de teamleden Job Rotary. Daarnaast is er zojuist een nieuwe promotiefilm op de website van Rotary.nl gezet.

Peter A.C. van der Tol
Gouverneur 2016/2017