Corona- initiatief RC Nijmegen

ROTARY CLUB NIJMEGEN

Gisteren zijn Jeroen en ik naar Kalorama geweest om de verzamelde spullen te brengen. Boeken, tijdschriften, spelletjes, heel veel kaarten met goede wensen, tekenspullen en bloemen. Jullie hebben niet alleen aan de bewoners maar óók aan de verzorgenden gedacht.

Het enthousiasme en de betrokkenheid van de clubleden maakt mij oprecht trots op onze club!! In de koude wind stonden clubleden aan mijn voordeur, buren en familieleden waren opgetrommeld om mee te helpen om spullen te verzamelen

Afbeelding met buiten, weg, gebouw, auto

Automatisch gegenereerde beschrijving

Jeroen en ik werden ontvangen door de Activiteitenbegeleiders, die zich blij met de spullen en met onze inzet toonden. Ze waren zo hartelijk dat wij daar op onze beurt ook weer even blij van werden!

We hebben nog een bloemstuk laten bezorgen voor in de koffiekamer van de bewoners én er gaat waarschijnlijk nog een grote partij violen naar Kalorama (dankzij een lid met connecties in de wereld van kwekerijen).

Namens bewoners en verzorgers wil ik mijn oprechte dank naar jullie uitspreken,

“Rotary helpt” staat soms op borden langs de snelweg, we hebben het waar kunnen maken!

Hartelijke groet en houd het gezond allen,

Lilian

2020-03-27