Rotary Helpt

Rotaryhelpt

Wat doen wij? Velen hebben geen idee hoeveel mooie activiteiten Rotarians ontplooien voor een ander, vaak in de buurt en achter de schermen. Met onze campagne Rotary Helpt laten we zien wat wij doen.

Vanaf 24 oktober (en nog eens in het voorjaar) dagen we op grote billboards langs de snelweg zes weken lang duizenden voorbijgangers uit meer over ons te weten te komen. De campagne wordt onder meer door social media ondersteund.

Laat je project zien

Schoon water? Gevlucht? Polio? Handen tekort? Rotary helpt! Iedereen die meer wil weten over wat wij doen, kan terecht op onze nieuwe, gelijknamige website Rotaryhelpt.nl (vanaf 21 oktober in de lucht). Hier vermelden we bijzondere projecten (groot én klein) van clubs uit het hele land. Wil je je project ook laten publiceren op deze website, stuur dan een e-mail.

Doe mee en deel Rotary Helpt

Elke club (en elke Rotarian) kan deze actie tot een groter succes maken door de posters op drukbezochte locaties in de buurt op te hangen en de banner op de clubwebsite te plaatsen en via lokale en social media te verspreiden. Het bijgesloten campagnemateriaal is hier te downloaden.