xx

Watersporteiland Robinson Crusoe

Rotaryclub Elst Over-Betuwe en Sailwise maken het mogelijk dat leerlingen op watersportreis kunnen.

Rotaryclub Elst Over-Betuwe in samenwerking met Sailwise maakt het mogelijk dat leerlingen van Werkenrode School op watersportreis kunnen.

Midden op de Loosdrechtse Plassen ligt het watersporteiland Robinson Crusoe.

Een watersportvakantie op Robinson Crusoe is uniek, omdat de watersportmaterialen waar nodig volledig aangepast zijn voor verschillende soorten beperkingen. Door actief te zijn, kan iedereen met een handicap, beperking of chronische ziekte weer het gevoel van zelfstandigheid, eigenwaarde en onafhankelijkheid ervaren. Jezelf ontwikkelen, grenzen verleggen en eigen regie zijn hierbij de sleutelwoorden. Niets moet, alles kan!

Deze reis gaat plaats vinden van 10 t/m 14 oktober 2022.

Namens de reiscommissie van Werkenrode School danken wij de Rotaryclub Elst en Sailwise.

Annemiek Groen, Public Relations, District 1550, 11 september 2022