bijzondere stadswandelingen

Bijzondere Stadswandelingen

Afbeelding met water, gebouw, buiten, lucht

Automatisch gegenereerde beschrijving

Bijzondere Stadswandelingen is een website op het internet en is gemaakt door een rotarian en lid van Club RC Deventer. Zijn naam is Ger van den Munckhof en is van beroep GIDS.

Als ZZP-er organiseert hij bijzondere thematische stadswandelingen.

In de wandelingen van 1,5 uur gaat hij op zoek naar wat de geschiedenis ons te vertellen heeft over het wordingsproces van mens, maatschappij en milieu en wat we daar van kunnen leren m.b.t. actuele vraagstukken.De wandelingen kunnen gedaan worden in elke oude stad van Nederland. Eén van de wandelingen - 'Duurzaamheid en Klimaat' - is inmiddels opgenomen in het activiteiten-programma van de IJsselbiënnale, die hopelijk van 18 juni - 29 september 2021 plaats kan vinden in de steden langs de IJssel van Doesburg tot Kampen.
Daarnaast ontwikkelt hij wandelingen op maat voor professionals, bedrijven, verenigingen en evenementen.

Deze wandelingen zijn ook interessant voor Rotary clubs in het hele land, in hun eigen stad.

Mocht u interesse hebben ga dan naar zijn website www.bijzonderestadswandelingen.nl
subtitel 'Als Training en Inspiratie'.

Mail hem op info@bijzonderestadswandelingen.nl of bel +31 6 40 59 94 08 voor nadere informatie

Met vriendelijke groet,

Ger van den Munckhof

Ps. Vanwege corona is het op dit moment niet mogelijk stadswandelingen te organiseren
voor groepen van meerdere personen. Als deze maatregelen het weer toestaan zullen
wandelingen weer in beeld komen. Interesse? Laat hem dit via een mailtje weten.