cafe rotary sept 2023

Café Rotary - AANMELDEN VÓÓR 19 september 2023

Aanmelding:  OPGAVE CAFÉ ROTARY   donderdag 21 september 2023

Beste Rotarians,

Wij hopen dat jullie volop genoten hebben – of nog steeds genieten – van een heerlijke vakantieperiode! En dat jullie ondanks alle weersextremen waar we dit jaar mee te maken hadden (regen, hitte, hagelstenen zo groot als hockeyballen…) hebben kunnen ontspannen tijdens het beleven van nieuwe avonturen. Met deze ervaringen vers in het geheugen starten we nu weer met een nieuw Rotary jaar vol met community service en vriendschap!
Jullie clubs nemen niet deel in de stichting KPG. Toch willen we jullie de mogelijkheid bieden om te kijken of het iets aan je club kan toevoegen om deel te nemen aan de avonden die we als Café Rotary organiseren. We organiseren twee avonden per jaar met altijd een goede spreker in zijn/haar vakgebied.
Voel je vrij om ook overige leden van je club te laten aanmelden.

Op donderdag 21 september viert ons Café Rotary haar eerste lustrum. Ook bij dit 5e Café Rotary bieden we onze ‘oude’ vertrouwde mix van gezelligheid, een smaakvolle schijf van vijf, en een interessante spreker.

Spreker

Als spreker hebben we Prof. Dr. Ellen Giebels uitgenodigd. Zij is hoogleraar in de Psychologie van Conflict en Veiligheid aan de Universiteit Twente en geïnteresseerd in menselijke reacties en sociale interacties in (conflict-)situaties met een hoog risico en grote belangen. Ellen heeft o.a. bijgedragen aan de Nationale Evaluatie Overheidsoptreden vlucht MH17, was voorzitter van de commissie Sociale Veiligheid bij Defensie, en is bestuurslid bij het Instituut Mijnbouwschade Groningen. Bij de politieacademie draagt Ellen bij aan de opleiding van onderhandelaars die ingezet worden bij gijzelingen en ontvoeringen. Aan de Universiteit Twente richt haar onderzoek zich op het toepassen van nieuwe technologieën bij conflict processen.

Zij zal ons op 21 september meenemen in de wereld van conflict en onderhandeling, criminaliteit, coping en veerkracht, en de sociale context van risico’s. Het belooft dus weer een interessante avond te worden, of je nu geïnteresseerd bent in de menselijke psychologie, de technologie, of de crisis- en conflictsituaties waar Ellen aan werkt.

Datum: donderdag 21 september 2023

Locatie: U Parkhotel, De Veldmaat 8, 7522 NM Enschede

Starttijd: inloop 17:30 uur

Diner: rond 18:00 uur een uitgebreid buffet

Kosten, inclusief 2 drankconsumpties: €35,00

De kosten zullen we je via een "tikkie" in rekening brengen. Laat daarom bij het inschrijfformulier bij "overige opmerkingen" je 06 nummer achter.

Eigen drankjes extra zijn direct af te rekenen bij de uitbater.
Na afloop is er nog ruimschoots gelegenheid voor napraten en borrelen.

Mocht je niet mee willen eten, dan ben je welkom vanaf 19:00 uur (aanvang lezing rond 19.30 uur) en is de toegang gratis.

Inschrijven kan tot 19 september 2023 alleen via dit online formulier:  OPGAVE CAFÉ ROTARY

Dit formulier invullen, óók als je uitsluitend aan de lezing deelneemt.
Aan- en afmelding via de Rotaryclub app bereiken ons niet.

Je ontvangt direct na inschrijving een bevestiging in je mail die als toegangsbewijs zal dienen.

De zaal heeft een beperking van maximaal 150 personen. Zorg dat je erbij bent!

We kijken ernaar uit om elkaar weer te ontmoeten!

Het bestuur Stichting KPG

Ruud Morssinkhof (RC Twente-Zuid)

Matthijs Rozen (RC Hengelo-Enschede Dubbelstad)

Steven Staal (RC Enschede-Noord)