Inschrijfformulier

S.v.p. volledig invullen. (vragen met een * zijn verplicht)

titel:

inschrijver

project

Met welke regio van ons Rotarydistrict heeft je project een binding*

website van het project

Het is géén voorwaarde, maar als jullie project, of jullie stichting of vereniging een eigen website heeft, dan willen we dat graag weten.

Rotary

Maak een filmpje van ongeveer 3 minuten dat een zo goed mogelijk beeld geeft van het project. Vertel bijvoorbeeld in een PowerPointpresentatie over het doel van het project, hoe het werkt en wat je doet,  en exporteer die presentatie als video. (Of doe het allemaal uit de losse hand voor de camera. Jouw keuze!) Daarna zet je het op YouTube of Vimeo. (Zet de privacy instellingen wel zodanig dat de video publiek toegankelijk is, zodat wij hem op onze website kunnen insluiten.)

N.B. Andere video's dan YouTube of Vimeo zijn NIET geschikt. Dus ook géén .mp4-bestanden!

anti-spam

Als je een robot bent, laat je het aankruisvakje natuurlijk leeg.

Wanneer na het klikken op "versturen" geen bevestigingsboodschap in beeld komt, heb je mogelijk iets verkeerd ingevuld. Scroll dan naar boven en wat je fout hebt gedaan staat in rood aangegeven.

S.V.P. VOLLEDIG INVULLEN (vragen met een * zijn verplicht)