Za. 6 juli Wheels & Wings op Twente Airport

Op zaterdag 6 juli organiseren we weer Wheels & Wings op Twente Airport. Wheels & Wings is een eendaags event dat geheel in het teken staat van het goede doel: zieke en gehandicapte kinderen een dag laten beleven om nooit meer te vergeten!

Tijdens Wheels & Wings kunnen deze kinderen voor één dag piloot zijn door als Hoogvlieger rond te vliegen boven Twente. Terug op de grond kunnen ze genieten van een carshow met exclusieve bolides.

Dit alles wordt financieel mogelijk gemaakt door geld dat ingezameld wordt met de Wheels & Wings rally, een ontspannen benefiet toerrit die op dezelfde dag gereden wordt vanaf Twente Airport.

Gun jij deze kinderen ook een fantastische dag? Rij dan mee met de rally! Zowel oldtimers, youngtimers als hedendaagse auto’s en motoren (hybride, elektrisch, waterstof)

kunnen meedoen. Voor het inschrijfgeld van 1 equipe kan 1 Hoogvlieger kind het luchtruim kiezen.

Heb je zelf geen gelegenheid om mee te rijden? Je kunt ook helpen door sponsor te worden of door een donatie te doen. Dit alles kan via www.wheelsandwings.nl.

Namens alle Hoogvlieger kinderen alvast bedankt!

Stichting Rotary Wheels & Wings