District Conferentie - 13 april 2019

Uitnodiging District Conferentie “Civil Society and Rotary” – 13 april 2019

Graag nodigen wij je van harte uit voor onze jaarlijkse District Conferentie (Discon), die op zaterdag 13 april a.s. wordt gehouden in het Nationaal Militair Museum te Soesterberg.

Deze dag staat geheel in het thema van “Civil Society and Rotary”. We hebben een zeer afwisselend programma samengesteld met twee inspirerende key note sprekers en we houden een “green meets grey” fireside.

Ook reiken we die dag de “DOM Award” uit voor een bijzonder project, uitgevoerd door een club uit ons District 1570. En natuurlijk niet te vergeten, het overhandigen van de bijdrage van de Rotary clubs uit ons District aan het Prinses Maxima Centrum.

Programma:

08.30 uur

Ontvangst

09.00 uur

Opening door dagvoorzitter Sabine de Wijkerslooth en gouverneur Bauke Boersma

09.20 uur

Key note spreker Lucas Meijs, Hoogleraar “Strategische Filantropie en Vrijwilligerswerk” aan de Rotterdam School of Management

10.00 uur

Optreden Lianne Spaander, zangeres en ambassadeur Prinses Máxima Centrum
Aanbieden bijdrage aan Diana Monissen, voorzitter Raad van Bestuur, Prinses Máxima Centrum

10.30 uur

Pitches projecten en uitreiking DOM Award

11.00 uur

PAUZE met Soldatenkoffie

11.30 uur

Fireside “green meets grey”. Wat doet Rotaract binnen de Rotary?

12.00 uur

Key note spreker Sicco Maathuis, Innovatie evangelist, expert in innovatie strategie en innovatie management, een presentatie over “Millennials ….., hoe hen onderdeel te maken van jouw team?”

12.45 uur

Samenvatting en afsluiting door Bauke Boersma

13.00 uur

Soldatenlunch en gelegenheid tot museumbezoek (facultatief)

De kosten voor deze Discon bedragen € 25,-- p.p., dit is inclusief lunch en museumbezoek.

We kijken uit naar je komst, klik hier om je aan te melden en een bevestiging volgt daarna. De uiterste aanmelddatum voor dit evenement is vrijdag 5 april. Voor vragen kan je contact opnemen met Petra Claessen, 06-55852661 of pmj.claessen@gmail.com

Graag tot ziens op 13 april a.s.!

Met vriendelijke groet,

Bauke Boersma