Uitnodiging PETS 2020 per ZOOM

Betreft: PETS 2020 per ZOOM
Aan: inkomende clubvoorzitters 2020-21

Beste inkomende clubvoorzitters,

Graag nodig ik jou uit om op woensdagavond 22 april van 20:00 - 21:00 uur aan de PETS (President Elect Training Seminar) per Zoom deel te nemen.

Een “must do” voor inkomende clubvoorzitters en dit is niet voor niets. Tijdens de President Elect Training Seminars is het mijn taak jou te voorzien van tips & tricks voor het clubvoorzitterschap en om je een handvat te geven hoe de focus gebieden van Rotary International in jouw club te introduceren.

Door de Corona maatregelen zijn alle fysieke bijeenkomsten geannuleerd en/of verplaatst. Inmiddels zijn we hier al een beetje gewend aan geraakt en worden we alsmaar innovatiever in onze onderlinge communicatie.

Het Zoom programma is een fantastisch instrument om informatie met elkaar te delen, al dan niet in groepen. Je kunt gewoon vanuit huis of kantoor middels je PC deelnemen. Je hoeft slechts in te loggen middels de volgende link:

Meeting ID: 540 153 802

Password: 032618

Het wijst zich echt vanzelf en onze moderator (regisseur) verzorgt de rest.

Het programma van deze PETS hebben wij sterk aangepast en wij beperken ons tot het delen van de meest essentiële informatie. Met de kennis die wij delen proberen wij jouw clubvoorzitterschap te vergemakkelijken en de afstand tot hetgeen jouw district Midden-Nederland te bieden heeft te verkleinen.

Hoewel ik er vanuit ga dat je deelneemt aan deze PETS vraag ik toch jezelf aan te melden door hier te klikken.

Tot 22 april aanstaande per Zoom!

Ron G.J. Bolderman
DG Midden-Nederland 2020-2021