Uitnodiging bijeenkomst Leden Commissie 2019

UITNODIGING

Bij deze nodigt de districtsledencommissie jou van harte uit om hun jaarlijkse seminar bij te wonen. Deze uitnodiging is bedoeld voor leden van de ledencommissie, of andere bestuursleden van de club die interesse hebben in het werven (en behouden) van nieuwe leden.

Dit jaar staat het seminar in het teken van de nieuwe mogelijkheden die Rotary biedt om de club uit te breiden.

Specifiek gaan we bespreken hoe we als clubs gebruik kunnen maken van andere initiatieven, zoals andere (service)clubs en andere vrijwilligers initiatieven in de omgeving. De avond zal uit twee delen bestaan: 2 clubs zullen hun ervaringen met ons delen op het gebied van deze nieuwe mogelijkheden, maar er is ook ruim de tijd om onderling ervaring en ideeën uit te wisselen.

Wanneer en waar?

Donderdagavond 14 november aanstaande van 20:00 uur tot 22:00 uur bij:

De Soester Duinen
Soesterbergsestraat 188
Soest

Via deze link kun jij je aanmelden

Met vriendelijk groet,
DistrictsLedenCommissie 1570