National Immunzation Day 2014

Ons NID team, dat op 20 februari gaat vertrekken naar Uttar Pradesh in India, om daar weer te gaan vaccineren tegen polio.

We gaan ook 200 rolstoelen uitdelen, verspreid over diverse plaatsen in Utar Pradesh.

En ook gaan we kijken bij ons water -en sanitatieproject in de sloppenwijken van Moradabad, Daar worden nu 50 waterpompen en 100 toiletten gebouwd. Mede dankzij een de matching grant van TRF kan dit project ter waarde van 50.000 US$ gerealiseerd worden.

Tijdens de National Immunization Days worden in India 172 miljoen kinderen tussen 0 en 5 jaar.

Op de foto:

Albertine Perre en Marianne ven der Meulen, beiden lid van RC Vianen-Vreeswijk, Gertie Nuijten, lid van RC Rhenen-Veenenedaal, Frans Nollet lid van RC Amsterdam- Westertoren, Maureen Yntema en Thera van Erp, beiden lid van RC Wijdemeren, Marion van der Brink en Lilian Teng met haar zoon Sebastiaan. Marion en Lilian zijn beide lid van RC Op Seyst, Teja Ras, lid van RC Schoonhoven.