Nieuwsbrief New Generations januari 2018

Nieuwbrief januari 2018

Beste Rotaryclub Jeugd Commissarissen in District 1570 en beste Club secretarissen,

Met deze nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van de jeugdprogramma’s welke binnen ons district actueel zijn.

Exchange van Linda & Fynn
Het internationale Rotary exchange programma draait op volle toeren. Momenteel zijn er 48 jaartieners vanuit het buitenland ondergebracht bij Nederlandse – veelal –Rotarygezinnen.
Er zijn dan ook 48 Nederlandse tieners gedurende dit Rotary jaar uitgezonden naar het buitenland. De inschrijving voor het exchangeprogramma was op 7 oktober jl.

Ons district herbergt momenteel 4 van deze tieners en voor komend jaar (vanaf juli 2018) staan er 2 tieners ingepland. Hier zoeken wij sponsorclubs voor. De twee meiden die worden uitgezonden zijn Fynn & Linda en zij hebben een sponsorclub nodig om 2 buitenlandse tieners in ons district te kunnen laten verblijven.

Wil je zo vriendelijk zijn ons hierbij behulpzaam te zijn en jouw club hiervoor te enthousiasmeren?

Seminar New Generations D1570 op 15 februari 2018
Op deze avond verzorgen wij een seminar in De Klomp (nabij Veenendaal) waar je volledig geïnformeerd wordt over Exchange, Rotaract en Interact maar ook over Zomerkampen. We starten om 20h00 (inloop vanaf 19h30) en eindigen om 21h30. Het adres: Restaurant Bij Jan Willem | locatie De Veenderhoeve, Stationsweg 5, 6745 XM De Klomp.

Facebook: https://www.facebook.com/RotaryNewGenerationsDistrict1570/
Volg ons op facebook en blijf op de hoogte van onder andere Linda & Fynn.

Namens de commissie New Generations D1570,

Ron G.J. Bolderman
voorzitter

rotary new generations d1570 jpeg

L i n d a & F y n n z o e k e n e e n s p o n s o r c l u b i n D1 5 7 0

Sponsoring kan ook met meerdere Rotaryclubs. €. 2500,- per jaarkind én onderkomen voor de twee Inbounds van juli 2018 tot en met juni 2019.