RLI is weer live met een nieuwe cursus gestart

In Nieuwegein deze maand een nieuwe serie van RLI-trainingen begonnen.
De cursus van drie zaterdagen is bedoeld voor Rotarians, die iets meer willen weten wat Rotary te bieden heeft naast en boven het clubleven en hoe dat aanbod georganiseerd is.

RLI in Midden-Nederland draait al zo’n jaar of tien en je merkt dat ook de cursus meegroeit met de behoeften van de deelnemers. Werd in het begin in het Oude Station te Houten nog veel ‘gezonden’, nu is de cursus veel meer gericht op interactiviteit en komen vooral de ervaringen en zienswijzen van de deelnemers naar voren.
Zonder dat uiteraard de essentiële informatie over Rotary verloren raakt. Bovendien wordt het stramien van weet-, doe- en ‘mijn club’ dag nog wel steeds gebruikt.

De cursus van november tot januari is vol. Bij voldoende aanmeldingen starten we een nieuwe cursus in het voorjaar op. Dus houdt de aankondigingen in de gaten!