xx

.

Nieuwe regio webmasters

Een aantal Rotarians uit ons district heeft een webmastercursus gevolgd onder leiding van PDG Alfred Schrijver (D1580).

Zij zijn nu bekend met de nieuwe mogelijkheden van webhare, zodat clubwebsites ‘verrijkt’ kunnen worden met gimmicks als filmpjes, geluid en veel meer nieuwe lay-out achtige zaken.

Ook kan de nieuwe structuur met tabbladen toegepast worden op de clubwebsite. Een korte virtuele rondgang leert ons dat er nog veel werk aan de winkel is.

De cursisten zijn:

• Hans Meerburg
  • Michiel Boertje
  • Cees Zevenbergen
  • Bert Bruns
  • Jeroen van Nuland

De bedoeling is uit hun midden een of twee district webmasters te rekruteren, maar tegelijk hebben wij vastgesteld in deze train-the-trainer cursus dat deze webmasters ook als steunpunt voor Rotaryclubs in jullie regio kunnen fungeren. Dus: zoek ze op als je je website wilt aanpakken!