xx

ROTARY FESTIVAL 2022

Het Rotary Nederland Festival 2022 leeft!

Mis het niet

De voorbereiding van het Rotary Nederland Festival 2022 is in volle gang.
Het kernteam werkt volop aan de programmering, werving van sprekers en andere verrassingen.

Wij merken dat nog niet iedereen weet wat het Festival inhoudt en what’s in it for you.

Het Rotary Festival vervangt de traditionele Rotary Discons. We doen dit omdat we behoefte voelen aan iets groots met elkaar, samen werken aan oplossingen, ontmoeting en vooral ook positiviteit. Wij zijn geïnspireerd door onze Rotary wereldpresident Shekhar Mehta, die Rotary graag verbonden ziet aan gelijkgerichte organisaties. We willen onze krachten bundelen en samen sterker zijn.

Rotary is een effectieve motor achter vele goede doelen. Dat weet lang nog niet iedereen en met het Rotary Festival 2022 willen we méér mensen bij ons werk betrekken: Rotaryclubs en hun sponsors, familie, vrienden, collega’s, zakenrelaties en bekenden. Zo wordt het niet alleen een intern feestje maar positioneren we Rotary.
De belofte is helder: een positieve dag beleven waarbij je ook nog eens zelf je stempel kunt drukken op verandering. Met elkaar want alleen ga je sneller, samen kom je verder.

Wij hebben De Fabrique in Maarssen ter beschikking, landelijk centraal en goed bereikbaar met eigen en openbaar vervoer. Er zijn al 3000 kaarten verkocht en maar liefst 146 Rotaryclubs doen mee! Wil je nog meedoen als club? Meld je voor 31 december en krijg korting!
Het Festival van 15 mei 2022 begint om 11.00 uur en eindigt ergens in het begin van de avond.

Binnenkort valt een virtuele nieuwsbrief op je deurmat met meer details, want wij zijn razend enthousiast om je straks meer te vertellen!

Meer informatie over het Rotary Festival