xx

Protecting the Environment

Wat kun je zelf doen, wat wil je als club doen?

We kunnen er niet meer omheen, het gaat niet goed met ons milieu. We moeten nu ingrijpen om een leefbare planeet over te dragen aan de volgende generaties. De toekomst van de planeet ligt ook in onze handen, de tijd dringt.

Protecting the Environment is de 7e Area of Focus van Rotary Foundation en als Rotary People of Action kunnen we een verschil maken, net zoals we dat bij End Polio Now en bij Waterprojecten gedaan hebben.

Begin bij jezelf, op je werk en in je club. Start vandaag, neem kleine stappen waar dat kan en doe het samen!

Samen met je club, lokaal, landelijk en internationaal kunnen we door samenwerking de goede initiatieven en projecten steunen en versnellen.

De Environment werkgroep van District 1570 wil jou daarbij helpen en vraagt je om 3 dingen:

1. Stel je beschikbaar als jouw Club-environment commissaris en zet dit in LeAd, zodat we voor zoveel mogelijk clubs een contactpersoon voor Environment hebben.
  2. Doe je als club een actie voor Environment, meld die dan bij ons
  3. Deel je ideeën en vragen zodat we op districtsniveau, landelijk en internationaal elkaar kunnen ondersteunen.

Elske van der Fliert,
Namens de Werkgroep Environment District 1570