xx

Aanmelden Vlielandkamp

Inschrijven Vlielandkamp vanaf 1 december 2021

Aanmelden van kinderen kan uitsluitend door een lid van een Rotaryclub via een formulier op de website.

Aanmelden

Sinds 1972 organiseert de Stichting Rotary Vlielandkamp het vakantiekamp voor kinderen die niet met vakantie kunnen, bijvoorbeeld als gevolg van financiële nood of gezinsomstandigheden.

Na een onderbreking wegens corona in 2020, wordt dit jaar de draad weer opgepakt. Uiteraard met extra veiligheidsmaatregelen en een uiterst zorgvuldige voorbereiding. Want de veiligheid van de kinderen, de leiding en de Rotarians die de kinderen brengen en ophalen was topprioriteit. Toch is de organisatie erin geslaagd om de deelnemertjes, in een zorgvuldige omgeving gecreëerde ‘kampbubbel’, een unieke en coronavrije vakantie te laten beleven.