xx

ROTARY FESTIVAL NEDERLAND

Rotary Festival Nederland

De organisatie van het Rotary Festival op 15 mei 2022 is volop aan de gang! En het gaat fantastisch worden. Er hebben zich al 156 clubs aangemeld, zelfs vanuit België is er interesse.

DeFabrique in Maarssen is een enerverende locatie waar we een inspirerend programma kunnen brengen. Naast de Inspiratiemarkt zijn er ‘Open Space Meetings’, workshops, presentatiestands van verschillende Goede Doelen, een discussietafel van Charles Groenhuijsen met bijzondere gasten, Foodtrucks, entertainment voor jong en wat ouder, barretjes en terrasjes, stilteruimtes, activiteiten voor Kids, dansplekjes én de SpaceBuzz van André Kuipers. Mooi weer of niet, we hebben verschillende scenario’s waardoor dit festijn kan doorgaan, hoe dan ook.

We gaan dus de eerste facturen met incasso’s versturen aan de clubs die hebben aangegeven deel te nemen. Begin 2022 volgt de 2e factuur voor de extra entreekaarten die besteld worden.  Dit festival wordt een klapper in de geschiedenis van Rotary in Nederland met meer dan 3000 inschrijvingen, dus wees erbij!