xx

.

In Memoriam
JACQUELINE JONK

Jacqueline was een kleine, krachtige, gedreven vrouw. Een pittige, kritische dame met een duidelijke mening die zich alleen met heel goede argumenten wist te overtuigen. Maar ook iemand die was verknocht aan Rotary en aan – zoals ze het zelf zei: m’n cluppie.

Ze was een stille kracht die aan de basis stond van zaken die we in ons district als vanzelfsprekend beschouwen: onze website, de maandelijkse gouverneursmail, het vele commissiewerk, haar werk als AG maar zeker ook haar talrijke landelijke activiteiten. De drie PHF’s die ze mocht ontvangen, waren daarom zeer terecht.

Jacqueline wist al een tijd dat haar leven naar een einde ging. Ondanks die wetenschap vond ze tot het eind toe de drive door te gaan, omdat ze zich enorm verantwoordelijk voelde. Bewonderenswaardig!

Zelf zei ze: ‘ik heb het gevoel dat ik iets achterlaat’. En zo is het. We gaan Jacqueline ontzettend missen.