Estafette

Rotary 100-jaar, de estafette:

Het idee is dat elke club een traject voor zijn rekening neemt en aan de volgende club het stokje overdraagt. Met wind tegen, of wind mee, in regen of met zonneschijn, óp naar de volgende club of district. Dat zal voor veel publiciteit zorgen voor onze clubs en goede doelen. Zo kan een club bijvoorbeeld de kilometers laten sponsoren, met de estafette bijvoorbeeld gehandicapten een leuke dag bezorgen of een feestelijke overdracht organiseren.

Voor ons district krijgt Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude als eerste het estafettestokje van de RC Uithoorn uit D1580. Alle RC’s worden bezocht om tenslotte op 22 april 2023 te eindigen bij de RC Zeewolde.

Elke club is onderdeel van de estafette. Bedenk een leuke en duurzame manier om de estafette in te vullen. En organiseer activiteiten in het thema van jouw district. Zo laten we zien waar Rotary mee bezig is en hoe veelzijdig we zijn, echte people of action! Maak er met je club een mooie dag van en werk samen met clubs in de buurt. En helemaal mooi als we ook nog een flink bedrag voor een goed doel ophalen.