Oproep DVC

De vocational service districtscommissie, iets voor jou!

Geef je Rotarylidmaatschap meer inhoud.

Vocational service is de ziel van Rotary. Het is dat wat ons onderscheid van andere serviceclubs en toen Paul Harris en zijn vrienden Rotary startte was het vanuit hun vakmanschap, bevlogenheid en ethiek dat zij zich inzette voor een betere wereld.

De districtscommissie vocational service ondersteunt clubs in het district om vocational service een goede plek in het programma te geven door het concreet te maken. In deze commissie organiseren we bedrijfsbezoeken op districtsniveau, geven we voordrachten op clubs hoe zij vocational service inhoud kunnen geven, helpen we ze met debatten over ethische dilemma’s en organiseren we tweejaarlijks met de andere districtscommissie het landelijke seminar.

Wil jij jouw lidmaatschap van Rotary nog meer inhoud geven en heb je een hart voor vocational service? Neem dan contact op met Erik de Haas of Elske van de Fliert om te horen wat de commissie inhoudt, hoe jij een bijdrage kunt leveren en welke tijdsbesteding hier bij hoort.

Erik is te bereiken op: 06-23204704 en erikdehaas1963@gmail.com. Elske is te bereiken op: 06-18690896 en evdfliert@outlook.com.

We horen graag van je!