RYLA D1570

Meer dan vijftien jaar is het RYLA-weekend een vast en succesvol programma van Rotary District Midden-Nederland. Door Covid kon het twee jaar niet doorgaan. Maar we zijn terug! Op 1-3 april is in Doorn een nieuw RYLA-weekend waarbij we – inhakend op het thema van onze gouverneur – inclusiviteit en diversiteit hoog in het vaandel hebben staan.

In een notendop is het RYLA-weekend een intensieve leiderschapstraining voor jonge en ambitieuze mensen. De kern van het programma is een case uit het bedrijfsleven waarin een beroep op hun creativiteit, standvastigheid en oplossingsgerichtheid gedaan wordt.

De deelnemers worden in de rol van dagelijks bestuur van een bedrijf geplaatst en geconfronteerd met in- en externe bedrijfsproblematiek. Ethische vraagstukken, persoonlijke dilemma's en actuele ontwikkelingen dwingen de deelnemers een plan te maken, waarbij ze rekening moeten houden met de uiteenlopende eisen van de Ondernemingsraad en de Raad van Bestuur die gevormd worden door Rotarians.