Discon 2023

Programma Discon 2023, Archeon

Na een officieel gedeelte voor de Rotary clubvoorzitters, dat om 9.30 uur begint, om enkele statutaire zaken af te handelen, wordt vanaf 10.00 uur een interactief programma aangeboden.

Van 10.00 tot 11.15 uur zal alles in het teken staan van Talentontwikkeling. Met korte presentaties, interviews met (jonge) talenten uit sport, muziek, politiek en cultuur, filmpjes, een quiz en muziek wordt iedereen meegenomen in een scala aan talentontwikkeling.

Na de pauze zal tussen 11.45 en 13.00 uur alles in het teken staan van de mogelijkheden om mensen via onze Rotaryclubs te helpen die laaggeletterd zijn. Samen met de Stichting Lezen en Schrijven zullen we via filmpjes, rollenspel, muziek, interactief spel per tafel en presentaties een uitdagend programma verzorgen.

Van 13.00 tot 13.45 vindt een gezamenlijke lunch met de partners en (klein) kinderen plaats.

Daarna is iedereen vrij om in de middag te doen wat men wil. Verder gezamenlijk als familie het themapark in, of voldaan weer naar huis.