Van 1580 naar 1570

Op zondag 12 maart 2023 was het om 09.00 uur al gezellig druk bij Restaurant Eendracht in Abcoude.

De leden van de RC Vinkeveen-Abcoude hadden zich daar verzameld voor de start van de 100 jaar Rotary estafette in ons district.

Nadat RC- voorzitter Charlotte Smit het startschot had gegeven ging de bakfiets en een groot aantal fietsers (waaronder ook de Burgemeester van de gemeente Ronde Venen, Maarten Divendal) op pad naar de RC Wijdemeren in Nederhorst den Berg.

Via Maarssen, Breukelen ging men naar Utrecht waar de gezamenlijke clubs een prachtig programma met muziek hadden georganiseerd. Tenslotte werd de bakfiets naar Harmelen gebracht waar de RC Utrecht-Fletiomare klaar stond om alles in ontvangst te nemen.