Rotary Festival – A Chance to Change

Ik verheug me nu al op 15 mei 2022: het Rotary Festival.

We laten we daar op eigentijdse manier zien wat Rotary is: een effectieve motor achter vele goede doelen wereldwijd, maar ook ‘om de hoek’.

Het Rotary Festival wordt gehouden op een centrale plek in het land; iedere Rotaryclub kan laten zien wat ze doet, voor wie en soms ook met wie.

Op het Rotary Festival komen gasten en sprekers van hoog niveau over een breed scala aan (Rotary-)onderwerpen. Zo komt bijvoorbeeld onze astronaut Andre Kuipers komt als ambassadeur van het wereldwijde educatieprogramma SpaceBuzz.
In een levensechte raket word je virtueel gelanceerd om zelf de pracht en kwetsbaarheid van onze planeet te ervaren. Daarnaast is er alle ruimte voor gezelligheid en om elkaar te ontmoeten.

Jouw club is aan zet!

Elke deelnemende club levert een bijdrage van 500 euro. Daarvoor krijgt je 10 entreekaarten en een kraampje. Dit aanbod geldt tot 30 augustus. Je kunt ook aangeven of je meer kaarten wilt.

Meer informatie? Bezoek www.rotaryfestival.nl