Districtsconferentie en woorden van dank

De districtsconferentie gehouden in het AZ-stadion op zaterdag 24 april 2010 is voortreffelijk verlopen. Van de personal representative van onze wereldpresident John Kenny ontving ik een brief met complimenten.

Maar ook ben ik aangenaam getroffen door de vele Rotarians en hun partners die mij persoonlijk hebben bedankt na afloop van de conferentie.

Naast diverse bedankkaarten ontving ik ook nog een aantal e-mails waarvan ik de inhoud kort weergeef:

“Bedankt nog dat je me de kans gaf om “mijn verhaal” te doen op jouw districtsconferentie. De spreuk die onderaan jullie brief staat, Service Above Self, is zo’n ware. Het voelt van binnen goed als je het idee hebt iets te doen wat je echt voor een ander doet.

Dat voelen ook mensen die er naar luisteren.

Ze zeggen wel eens, ik word geraakt van binnen maar eigenlijk is het niet meer dan het “goede” wat in elk mens zit aangeraakt wordt.”

“Dank voor de bijeenkomst van afgelopen zaterdag. Het doet me steeds goed om een dergelijke bijeenkomst bij te wonen, maar ……………. . Opvallend vond ik de 4e B van Henk Maas: blijdschap. …………. Zaterdag was iedereen blij. Goed om dit mee te maken.”

‘Leuke dag zaterdag! Voor Aqua for All heel goed om erbij te zijn. Ik vond het persoonlijk erg leuk mensen te horen en te ontmoeten.”

“Via deze weg laat ik je alvast weten dat ik het programma gisteren erg goed vond, met name de inbreng van Spangenberg van Motivaction en de man van de Leerfabriek vond ik inspirerend. … Naar mijn mening kunnen jullie als organisatie zeer tevreden terugkijken naar een prima georganiseerde en kwalitatieve districtsconferentie.”

“Gefeliciteerd met de Discon gisteren. Ik vond het ene heel erg leuke dag!”

“Mede namens …… onze complimenten voor de genoeglijke en interessante conferentie. We konden je niet persoonlijk bedanken na de lunch maar we willen je toch even onze dank betuigen voor de goede organisatie en de prettige sfeer.

Interessante sprekers waren het!”

“Graag wil ik je heel hartelijk bedanken voor de inspirerende en goed verzorgde dag! Uit ervaring weet ik hoeveel inspanning het kost om dit voor elkaar te krijgen!

Ik zal proberen om een samenvatting aan onze leden over te brengen, ofschoon dat heel moeilijk zal zijn want de passie en het enthousiasme waarmee de sprekers hun verhaal deden kan ik waarschijnlijk niet overbrengen! Het heeft mij en ook onze leden die er waren, enorm geboeid!

Op dit soort dagen voelt het goed en trots om Rotarian te zijn!”

“Complimenten voor een geslaagde districtsconferentie. Eerlijk gezegd ging ik heen uit plichtsbesef, maar ik heb mij prima vermaakt. Wat moest kort en bondig en verder interessante lezingen. Vooral Henk Maas heeft indruk gemaakt met zijn pleidooi voor techniek op school.”

Hartelijk bedankt!!

Dringend verzoek: secretarissen, neem de datum van de komende districtsconferentie op in de jaaragenda!!! (Datum nog niet bekend, maar vermoedelijk zaterdag 16 april 2011)