PETS | D1580 | 26 maart 2007

Een vast onderdeel van onze jaarcyclus is de PETS (President Elect Training Seminar) en de Districts Assembly, welke dit jaar gehouden wordt op maandagavond 26 maart 2007

Locatie:

Clusius College
Blauwe Berg 3
1625 NT Hoorn

Ontvangst vanaf 18.30 uur; Aanvang programma 19.15 uur; Einde 21.45 uur

Kwaliteit

De PETS staat dit jaar in het teken van ‘Kwaliteitszorg’. Dat betekent ook doelen stellen. Deze doelen geven richting aan kwaliteitsdenken binnen de eigen club. ‘Kwaliteit’ moet ervaren, beleefd en gedeeld worden. Samen werken ook. Rotary Shares!

Dat is ook het motto van President – Elect Rotary International Wilf Wilkinson voor het Rotaryjaar 2007 – 2008: Rotary Shares.

Tijdens de PETS gaan we dan ook ‘sharen’! We gaan kennis delen, ideeën uitwisselen en elkaar stimuleren! Ook doelen stellen. Na afloop ga je naar huis met een tas vol ‘ideeën en inspiratie’ om als clubbestuurder van jouw komend Rotaryjaar een succes te maken. Samen met je club. Rotary Shares!

Voor alle clubbestuurders

Gaarne nodig ik je uit op maandag 26 maart a.s. voor de PETS / Assembly: inkomend voorzitters (voor hen is de PETS verplicht!), maar ook de (inkomend) voorzitters van avenues en commissies. Ook de secretarissen worden uitgenodigd omdat de nieuwe versie van de online ledenadministratie (LEAD2) wordt gepresenteerd. Dat vergemakkelijkt het administratieve werk nog meer.

Kortom: met alle clubbestuurders gaan we deze avond interactief ‘sharen’!

Aanmelding vóór 12 maart a.s. kan door middel van het invullen van het inschrijfformulier op het web, of door het inschrijfformulier (pdf) te downloaden, in te vullen en per post of per fax terug te sturen.

Namens de PETS-commissie,

Eduard Nieuwenhuijzen Kruseman
Gouverneur 2007 – 2008

A G E N D A

PETS – 26 april 2006

Clusius College
Blauwe Berg 3
1625 NT Hoorn

1830 -19.15 uur

Registratie, ontvangst, broodjes en soep

Districts-Assembly

19.15 -

Opening en welkom

Vaststelling notulen Districts Assembly 2006

o

Een blik op het lopende Rotaryjaar

In memoriam

o

Financiële verantwoording 2005-2006 (*)

IPDG Jaap de Zeeuw

Presentatie 2007-2008
Rotary Shares!

Uitreiking Dik Boon prijs

Introductie DGN 2008-2009

Begroting 2007-2008 (*)

Districtconferentie 12 mei 2007

20.15 -

PETS & Workshops

PETS voor ink. voorzitters
Interactieve workshop ‘Omgaan met kwaliteit’: Het formuleren en ‘sharen’ van plannen en doelen voor het komend jaar.

Workshop ledenuitbreiding en – behoud voor voorzitters Ledencommissies

PDG Piet Klok &
rtn Henk Pruiksma

Workshop ‘Vocational Service’.
Kennis delen (sharen) en uitwisselen van ideeën over vocational service, één van de pijlers onder Rotary. Over kwaliteit, beroep, arbeidsethos en Rotaryprojecten. Voor leden commissie Vocational service en belangstellenden.

Rtn Karel Claassen

o

Workshop Rotary Foundation voor Clubbestuurders.
Matching Grants: simpel, eenvoudig en doeltreffend

PDG Henk Biemond

o

Workshop Clubadministratie voor secretarissen en penningmeesters.
Presentatie en uitleg nieuwe versie van de online ledenadministratie (LEAD2).

Rtn. Barbara Ebbinkhuizen

Afsluiting en fellowship

DGE Eduard Kruseman

* Wordt ter plekke uitgedeeld of is op te vragen bij PDG Evert van der Stroom, E e.stroom@wxs.nl